Adunarea generală, în cea de-a XXIII-a sesiune ordinară, precum și Consiliul director în ședință ord

În perioada 16-19 februarie 2020, în București, la Rin Grand Hotel, va avea loc Adunarea generală, în cea de-a XXIII-a sesiune ordinară, precum și Consiliul director în ședință ordinară pe semestrul I/2020.

Mai jos, se pot descărca Dispoziția de convocare a Adunării generale, fișa de înscriere a participanților pentru acest eveniment, fișa problemelor comune cu care se confruntă administrația publică locală, precum și fișele de înscriere pentru trofeele, ordinele și diplomele: „Nicolae SABĂU", „Corneliu LEU", „Ivan PATZAICHIN", „ZETEA", „Dinu SĂRARU" și „Echipă longevivă, primar și viceprimar", ce vor fi înmânate în cadrul evenimentului.

Termenul limită pentru completarea fișelor de înscriere este 17 ianuarie 2020.

Membrii Consiliului Director al Asociației Comunelor din România (ACoR) s-au întâlnit în ședință extraordinară la București

  • 10 Octombrie 2019 |
Membrii Consiliului Director al Asociației Comunelor din România (ACoR) s-au întâlnit în ședință extraordinară, în data de 10 octombrie, la Rin Grand Hotel din București. Comisiile de specialitate ale Consiliului Director au continuat elaborarea celor 4 politici publice propuse în luna septembrie la sesiunea de instruire organizată de Asociația Comunelor din România (ACoR) în cadrul proiectului cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capacitate Administrativă, „Platforma Acțiunilor Comune Transparente - PACT ACoR”, cod SIPOCA 238/SMIS 2014 + 111983. La eveniment au participat peste 40 de primari ai comunelor membre ale ACoR precum și reprezentanți ai autorităților publice centrale, care…
Citeşte mai departe ...

Întâlnirea Consiliului Director al NALAS în cadrul Marmara Urban Forum (MARUF) din Istanbul

  • 02 Octombrie 2019 |
În perioada 1-3 octombrie 2019 la Centrul de Congrese din Istanbul, Turcia, are loc Marmara Urban Forum (MARUF), forum urban internațional care reunește profesioniști din administrațiile centrale și locale naționale, sectorul privat, ONG-uri, universități și alte părți interesate să aibă un rol crucial în proiectarea, transformarea și guvernarea orașelor și comunelor, cu scopul de a împărtăși cunoștințe, experiență și de a crea noi oportunități. În cadrul forumului are loc întâlnirea Consiliului Director al Rețelei de Asociații de Autorități Locale din sud-estul Europei (NALAS).  Din partea Asociației Comunelor din România, la întâlnire a participat președintele executiv al ACoR, dl Sergiu ȚÂRA.…
Citeşte mai departe ...

ACoR a semnat contractul de de finanțare al proiectului „Îmbunătățirea accesului și calității serviciilor pentru cetățeni”

  • 01 Octombrie 2019 |
Luni, 30 septembrie 2019, Fondul Roman de Dezvoltare Sociala - FRDS și Asociația Comunelor din România (ACoR) au semnat contractul de finanțare pentru proiectul predefinit „Îmbunătățirea accesului și calității serviciilor pentru cetățeni”, finanțat prin Programul Dezvoltare locală și Granturile SEE & Norvegiene 2014-2021. La semnarea contractului din partea ACoR au participat dl Sergiu ȚÂRA, președintele executiv al ACoR și dl Adrian MIROIU-LAMBA, directorul general adjunct al ACoR. Obiectivul principal al acestui proiect constă în consolidarea administrației publice locale din România prin creșterea responsabilității și a transparenței acesteia și prin creșterea gradului de conștientizare cu privire la incompatibilitate și conflict de…
Citeşte mai departe ...